Drumcity besluttede sig for at få lavet en hastighedsoptimering, der kunne give deres besøgende en enestående oplevelse og skabe bedre resultater med deres Google Ads. De valgte Riised og har ikke fortrudt det.
Resultater af hastighedsoptimeringen:
Hastighed på computer: 34/100 til 92/100
Hastighed på mobil: 26/100 til 76/100
Denne stigning i hastighed har indtil nu medført:
- ca. 40% stigning i organisk trafik
- 41,37% stigning i antallet af konverteringer
- 40,56% stigning i omsætningen
Hvem er Drumcity og hvad tilbyder de?

Drumcity.dk er en af Danmarks ældste og mest velrenommerede trommebutikker. Vi har (måske) Danmarks største udvalg i trommer, slagtøj, percussion og alt i trommetilbehør til den kræsne trommeslager. Men de forhandler også produkter såsom keyboards og udstyr til hjemmestudie og musikproduktion.
Du kan på webshoppen til enhver tid se lagerstatus på vores trommer og andre produkter. Alle lagervarer leveres fra dag til dag. DrumCity har siden 1980 leveret trommer og slagtøj til rigtig mange skoler og institutioner, lige fra vuggestuer og dagplejere til marchorkestre og musikkonservatorier.
Case: DanDomin hastighedsoptimering af Drumcity.dk
Efter Drumcity kontaktede os, gik vi med det samme i gang med at optimere deres hjemmeside.
Formålet med at hastighedsoptimere deres hjemmeside vil altså være, at skabe bedre indlæsningstider, som kan skabe mere trafik og bedre Google Ads, der i sidste ende skaber mere omsætning og påvirker bundlinjen positivt.
Resultater: Over 40% vækst i omsætningen

Via Google PageSpeed Insights kan vi se, at der er sket store fremskridt i hastigheden på hjemmesiden. Hastighederne er steget fra:
- 34/100 til 92/100 på computer
- 26/100 til 76/100 på mobil
Denne stigning i hastigheden har medført en lang række stærke resultater. Først og fremmest har det medført en stor stigning i organisk synlighed:

*Den organiske trafik lige inden vi færdiggjorde optimeringen.

*Den organiske trafik i dag.

*Organiske søgeord lige inden vi færdiggjorde optimeringen.

*Organiske søgeord i dag.
Stigningen i den organiske synlighed og brugervenligheden af hjemmesiden har også allerede medført stærke finansielle resultater. Sammenligner man perioden efter hastighedsoptimeringen med perioden før optimeringen kan vi se, at:
- Antallet af konverteringer er steget med 41,27%
- Antallet af brugere er steget med 41,18%
- Omsætningen er steget med 40,56%
